Seorang wanita muda telah ter’bersalin’ di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar.

Psychologist tu pun cakap ler, “Cik… keluar lah… aper nak dimalukan… perkara biase jer nih.”

Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab, “Tak mau, tak mau, saya malu.”

Psychologist itu menambah, “Alah cik… tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk… pompuan tu beranak dalam longkang!!”

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung lalu berkata, “Yang tu pun saya gak, waaa!!!”
Dikirim pada Monday, October 14 @ 12:06:47 MYT oleh NeoTech

CONTACT US

Sending

Anda boleh meletakkan headline kami di laman anda menggunakan backend.php atau ultramode.txt. Jika anda berminat menggunakan RSS forum kami anda boleh juga menggunakan backendforums.php. Sebarang soalan dan idea boleh dikemukakan di ruangan Forum yang telah kami sediakan sahaja. Jika ianya dihantar melalui email maka ia tidak akan dilayan. PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license. Page Generation: 35.1 Saat

or

Log in with your credentials

Forgot your details?